HUB PRESS

s e î n c a r c ă

Premierul a avut discuţii cu delegaţia Grupului Renault privind creșterea investiţiilor în România, susținând ideea Simonei Bucura-Oprescu.

Premierul a avut discuţii cu delegaţia Grupului Renault privind creșterea investiţiilor în România, susținând ideea Simonei Bucura-Oprescu.
Sursă foto: Stiri Pe Surse

Marcel Ciolacu, Prim-ministrul României, a purtat discuţii joi cu reprezentanții Grupului Renault, în frunte cu Denis Le Vot. Subiectul principal al conversației a fost legat de perspectivele de mărire a investiţiilor acestui grup auto în România, conform news.ro.

Liderul PSD a subliniat că adoptarea tehnologiilor ecologice și lansarea de noi modele sunt factori decisivi pentru creșterea industriei auto. Aceasta ar avea un impact pozitiv asupra economiei naționale. De asemenea, premierul a menţionat că toți cei prezenți au aplaudat propunerea ministrului Muncii Simona Bucura-Oprescu de a construi un Muzeu Dacia în Mioveni, potrivit news.ro.

„Am discutat astăzi cu delegaţia Grupului Renault, condusă de Denis Le Vot, despre planurile de extindere a investiţiilor în România. Adaptarea la tehnologiile verzi ale viitorului, preocuparea pentru lansarea de noi modele sunt argumente solide pentru dezvoltarea industriei auto, cu o contribuţie semnificativă în economia României”, este declarația făcută de Marcel Ciolacu pe pagina oficială Facebook a Guvernului României.

În plus, prim-ministrul i-a asigurat pe investitorii francezi că vor beneficia de sprijin din partea Guvernului pentru a-și dezvolta proiectele în România. El a mai adăugat că „Dacia este un brand naţional cu istorie, dar şi cu viitor” și că „susţinem economia românească!”.

Ciolacu a menționat de asemenea că toți cei prezenți au fost de acord cu ideea ministrului Muncii Simona Bucura-Oprescu de a construi un Muzeu Dacia în Mioveni.

„Am salutat cu toţii ideea colegei Simona Bucura-Oprescu, ministrul Muncii şi Solidarităţii Sociale şi deputat de Argeş, de a avea la Mioveni un Muzeu Dacia care să reflecte ataşamentul puternic al românilor faţă de acest brand naţional”, a concluzionat Marcel Ciolacu.

ARTICOL SCRIS DE:
Dan Petrescu