HUB PRESS

s e î n c a r c ă

Coca-Cola răspunde după ce mai multe persoane s-au îmbolnăvit din cauza sucului: Este un caz izolat

Coca-Cola răspunde după ce mai multe persoane s-au îmbolnăvit din cauza sucului: Este un caz izolat
Sursă foto: Coca-cola

În urma informațiilor care indicau că cel puțin patru persoane s-au îmbolnăvit după ce au consumat produsele lor, Coca-Cola HBC Croația a emis un răspuns.

Un individ a necesitat îngrijiri medicale în spital după ce a consumat Römerquelle, o apă mineralizată aromată, sâmbătă, într-o cafenea din Rijeka, un oraș situat în partea de vest a Croației. În plus, alte trei persoane au fost internate marți în Zagreb, capitala țării. Informațiile au fost oferite presei locale de către Rajko Ostojić, conducătorul departamentului de gastroenterologie de la spitalul KBC din Zagreb, potrivit politico.eu.

Coca-Cola HBC Croația a declarat joi, 9 noiembrie că Ministerul croat de Interne a identificat „un singur incident izolat în Rijeka“ după ce a efectuat teste complete pe mai multe produse. Incidentul este legat de o singură sticlă de Romerquelle Emotion cu afine și rodie.

„Salutăm claritatea pe care rezultatele testelor o vor aduce consumatorilor și clienților noștri din Croația după incertitudinea din ultimele zile și gândurile noastre se îndreaptă către persoana afectată. În interesul siguranței publice, prioritatea noastră din ultimele zile a fost să acordăm autorităților croate timpul necesar pentru a-și finaliza investigațiile și vom continua să cooperăm deschis și transparent cu autoritățile care analizează incidentul de la Rijeka. Respectăm cele mai înalte standarde de calitate pe fiecare piață în care activăm“, au comunicat reprezentanții companiei.

ARTICOL SCRIS DE:
Mihai Popescu