Compania de vânzări online eMAG a dezvăluit că din totalul de peste 2,8 milioane de oferte pregătite pentru Black Friday, 71% vor fi la cel mai bun preț în 2023, conform sursei citate.
Conform datelor furnizate de eMAG, intenția consumatorilor de a face achiziții în timpul evenimentului "Black Friday" este în creștere anul acesta, ajungând la 57%, o creștere comparativ cu anul precedent. Cele mai populare categorii de produse sunt televizoarele (37%), electrocasnicele mici (37%), îmbrăcămintea (27%), telefoanele mobile (24%) și frigiderele (22%), potrivit unui studiu efectuat de Kantar România.
Bugetul planificat de cumpărători pentru perioada cu cele mai mari reduceri din an este în medie de 2.855 lei, cu o creștere de 11% față de 2022, conform aceluiași studiu.
Pentru ediția "Black Friday" din 2023, eMag proiectează vânzări ce se ridică la suma impresionantă de 680 milioane lei, cu o majorare a cifrei cu aproximativ 36 milioane lei comparativ cu anul anterior.
"Investițiile din ultimii ani în depozite și tehnologie fac astăzi ca eMAG să organizeze cel mai mare eveniment de shopping din regiune. Echipa din hub-ul logistic de la Joița, sprijinită de roboți de ultimă generație și tehnologia de logistică în care eMAG a făcut o investiție de peste 43 de milioane euro, are capacitatea de a procesa cu 20% mai multe comenzi anul acesta față de 2022. Totodată, investițiile în tehnologia de procesare din depozit permit diminuarea cantității de ambalaje cu 10%. Datorită acestor investiții, programul Fulfilment by eMAG folosit de mai mult 2.500 selleri români, permite livrarea din depozitele eMAG a peste 3,5 milioane produse, de trei ori mai mult față de 2022. Și pentru sellerii care participă în Black Friday este un moment așteptat, întrucât în această zi ajung să vândă cât într-o lună. De asemenea, cu ajutorul infrastructurii easybox dezvoltate de Sameday, care a ajuns la peste 3.900 unități și firmelor curierat partenere, eMAG este pregătit să asigure livrarea tuturor comenzilor până pe data de 24 noiembrie", menţionează compania.Ofertele "Black Friday" disponibile pe data de 10 noiembrie includ o varietate largă: două milioane produse cosmetice și pentru îngrijire personal; 300.000 electrocasnice mici; 80.000 televizoare; 250.000 smartphone-uri și gadgeturi; 80.000 laptopuri și echipamente IT; 80.000 frigidere și mașini de spălat, 500.000 produse fashion; 500.000 produse pentru casă și grădină.
În portofoliul special al eMag se vor regăsi: peste 5.000 de vouchere de avion cu reducere de până la 50%; reduceri de până la 50% la pachetele de înfrumusețare (botox, remodelare corporală, epilare definitivă); reduceri de până la 60% la cele 39.000 nopți de cazare în România; mai mult de 10 kg aur; mărcaje auto-moto din cele mai variate, inclusiv motociclete, ATV-uri, Jetski-uri și bărci cu motor; o selecție impresionantă ce include peste o sută tone carne porc și mezeluri; ceasuri și bijuterii luxoase.
Fondată în anul 2001, eMag a dezvoltat un ecosistem regional bazat pe tehnologie în România, Ungaria și Bulgaria cu scopul principal fiind acela de a ajuta clienții să economisească timp și bani.